Jak to wygląda?

Jak to wygląda?

Co się dzieje po podpisaniu umowy?

Po podpisaniu umowy, zatwierdzeniu przez Ciebie projektu oraz komponentów, oczekujemy na zaksięgowanie pierwszej transzy płatności. Po zaksięgowaniu wpłaty w ciągu 30 dni skompletujemy Twoje zamówienie i zakończymy u Ciebie realizację projektu.

 

Po zakończonych pracach budowlanych oczekujemy na resztę należności, po zaksięgowaniu drugiej wpłaty przechodzimy do części biurokracyjnej.

 

W następnym kroku wysyłamy w Twoim imieniu wniosek do OSD z którym masz podpisaną umowę, o wymianę licznika na dwukierunkowy, podłączenie mikroinstalacji OZE do sieci oraz załatwiamy resztę potrzebnych formalności. 

 

Po wysłaniu wniosku, oczekujemy na decyzję OSD oraz wizytę elektryka w Twoim domu, zwykle trwa to do 30 dni od wysłania wniosku. Czas oczekiwania może różnić się w zależności od dystrybutora.

 

Po wizycie specjalisty z OSD oraz otrzymaniu od niego lub dystrybutora potrzebnych dokumentów, staramy się w państwa imieniu o uzyskanie aktualnych dostępnych dotacji o których wspomniał Państwu nasz Specjalista lub Dyrektor. 

W tym momencie oczekujesz już tylko na pieniądze z dotacji które wypłyną bezpośrednio na Twoje konto, a w tym czasie  Twoja profesjonalnie wykonana instalacja fotowoltaiczna zaczyna produkować dla Ciebie darmowy prąd!

Oferta

Jeśli interesuje cię nasza oferta:

Skontaktuj się z nami lub skorzystaj z naszego formularza. Jesteśmy gotowi przygotować dla Ciebie ofertę i spotkać się nawet jutro!

Darmowa wycena instalacji
Kontakt
Realizacje
Usługi Serwisowe